Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w internecie to dziś trudne zadanie, ogromna konkurencja sprawia, że należy się przebić ze swoją ofertą między ofertami innych firm i tak skusić potencjalnych klientów, by byli skłonni obecnie u nas zostawić swoje pieniądze. Perfekcyjnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli promowanie produktów bądź usług za radą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe nabywców.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a więc sam e-mail marketing nie ma możliwość być mylony ze codziennym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to potwierdzenie. Nie może być więc tak, że reklama sklepy w siecigo będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że całkiem możliwe, że ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail używa się wszelakiego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami itp. Jeżeli już uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja modyfikacji, ale najpierw powinno się taką listę mieć. Jeżeli mamy i chcemy, żeby zarabiała więcej, nie posiada lepszego sposobu, w jaki sposób dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw zdobyć coś od nas, żeby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co najważniejsze doskonały język i perswazyjny przekaz, a co najistotniejsze właściwe dobranie grupy targetowej - na tym polega optymalizacja konwersji. Każda lista adresowa może zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży funkcjonuje.

Inne informacje: optymalizacja sklepu internetowego.

0 komentarze:

Prześlij komentarz