Dotarcie do nowych Klientów

Nie ulega żadnej wątpliwości, że skuteczna marketing musi natrafić bezpośrednio do klienta. Nie ma prawdopodobnie bardziej lepszego sposobu na trafienie ze własną ofertą do klienta niż bezpośredni kontakt. Bardzo skuteczna jest także kampania z użyciem ulotek reklamowych.



Jeżeli chcemy dotrzeć z ofertą do jak najszerszego grona odbiorców musimy zaplanować nie tylko i wyłącznie wygląd ulotki, jej grafikę , a ponadto tekst, ale również musimy zadbać o odpowiednią dystrybucję. Właściwy kolportaż ulotek ma ogromne znaczenie dla powodzenia całej akcji promocyjnej.
Niewątpliwie, dystrybucję ulotek powinniśmy zlecać tylko doświadczonym w tym temacie osobom oraz dodatkowo firmom. Nie ma nic irytującego dla ewentualnego klienta niż nieestetycznie zapchana ulotkami skrzynka pocztowa. Jeszcze gorzej będzie jeśli ulotki z naszą ofertą trafią na zabrudzoną powierzchnię, np wycieraczkę czy za brudną szybę samochodu. W związku z tym, szczególnie w dużych miastach, takich jak chociażby stolica, trzeba bacznie obserwować firmy oferujące skuteczny kolportaż ulotek. Warszawa to ogromne miasto i praktycznie w każdej kategorii biznesowej będziemy musieli zetrzeć się z silną konkurencją. Dlatego również, bez znaczenia czy prowadzimy restaurację, myjnię samochodową, czy oferujemy inne, dokładnie określone usługi lub towary, to skuteczny reklama jest na wagę złota. Ażeby dotrzeć z ofertą do klientów mieszkających w różnorakich miejscach: blokach czy domach jednorodzinnych czy szeregowych musimy mieć pewność, że zlecony kolportaż ulotek spełni nasze wymagania. Na pewno, istotna z naszego punktu widzenia będzie też cena całego przedsięwzięcia. Osoby prywatne oraz dodatkowo przedsiębiorstwa zajmujące się roznoszeniem ulotek w Warszawie zazwyczaj mają nieco wyższe wymagania płacowe niż zleceniobiorcy w innych, mniej zamożnych częściach kraju. W związku z tym, powinno się pamiętać że kolportaż ulotek w Warszawie kosztuje odrobinę więcej, niż w przypadku mniejszych miast i wziąć to pod uwagę w trakcie przygotowywanie kosztorysu kampanii marketingowej.
Dodatkowe informacje: kolportaż ulotek.

0 komentarze:

Prześlij komentarz